מתי מומלץ לקבל ייעוץ שיווקי אפקטיבי?
עשית את המקסימום עבור העסק שהקמת:
תכנית עסקית מבריקה, עובדים מעולים וכמובן אישורים.
אז למה העסק לא מצליח לגייס מספיק לקוחות?
ומדוע המכירות לא נסגרות באחוזים הרצויים?
על מנת לטפח תשוקה בוערת כדי להגשים יעדים עליכם לעבור דרך 8 שלבים.
תפקידה האמיתי של מחלקת שיווק ומכירות
רוב בעלי העסקים חושבים שמחלקת השיווק מתמקדת בהנפקת חומרים פרסומיים ובפנייה ללקוחות חדשים בלבד. זוהי טעות נפוצה ומסוכנת.
לפי השיטה המודולארית להצלחה בעסקים, מחלקת השיווק והמכירות מוכרחה לפעול ב 2 רבדים מקבילים – כיחידה עצמאית וכחלק מן הארגון כולו.
הגברת ביצועי הארגון והגדלת הרווחיות, מותנים בהעצמת מחלקת השיווק והמכירות ועובדיה.
השיטה המודולארית להצלחה בעסקים
3 השלבים המרכזיים בשיטה המודולארית להצלחה בעסקים הינם:
1) הטמעת שיטה שיווקית– בהתאם לתרבות הארגונית.
2) העלאת המודעות הפנים ארגונית– לחשיבותה של מחלקת השיווק.
3) יצירת שיתוף פעולה ותיאום שוטף– בין מחלקות הארגון.
איך זה עובד?
במסגרת ייעוץ שיווקי בשיטה המודולארית, המערך השיווקי אחראי על האספקט הקריטי ביותר בעסק:אוריינטציית השוק.
.על מנת לטפח תשוקה בוערת כדי להגשים יעדים עליכם לעבור דרך 8 שלביםעליו להרגיל את המנהלים והעובדים להציב את הלקוח במרכז באמצעות שיפור איכות השירות ועבודת צוות
סינרגיה בין מחלקתית
אוריינטציית השוק כוללת: הפקת מידע שוק, הפצתו ותגובתו של הארגון למידע שנאסף.
גישה למידע ארגוני מצטבר,הניתנת לכל חלקי הארגון מייצרת מידע עדכני, המניב תגובה רלוונטית לאוריינטציית השוק.
ייעוץ שיווקי בשיטת ההצלחה המודולארית מעניק לך ארגז כלים אפקטיבי, המאפשר הגשמת יעדים עסקיים במסלול המהיר, המאוזן והמותאם ביותר לצרכי הארגון.